söndag 11 november 2012
Dags att sluta träna?
Jag tror jag börjar bli för stark. Kommer hem efter träningen idag och börjar tokstäda. Avslutar städningen med att dammsuga. Allt är frid och fröjd tills: PANG! Helt plötsligt står jag med endast handtaget i handen. När jag försökte vända dammsugaren tar jag i lite mer än vanligt och det pallar tydligen inte plasten i handtaget. Så då blir det till att köpa nytt i veckan. Antar att det inte finns handtag som reservdel. Eller så kostar det väl som en ny dammsugare. Sen är det dags att duscha. Efter duschen börjar jag använda en fotfil där det givetvis också säger PANG och den går av på mitten. Får sluta träna helt enkelt eller bara köpa saker som är gjorda av stål.
fredag 9 november 2012
En annan
gammal favorit som fortfarande får tårarna att trilla nerför kinderna är denna.
Kan fundera på om det är låten eller temat som gör att jag reagerar som jag gör. Varje gång jag hör låten. Utan undantag.
Kan fundera på om det är låten eller temat som gör att jag reagerar som jag gör. Varje gång jag hör låten. Utan undantag.
torsdag 8 november 2012
Håller än
Efter en massa år har jag upptäckt att denna låt fortfarande håller och är lika bra som när den kom.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)