Livsmusik
fredag 9 november 2012
En annan
gammal favorit som fortfarande får tårarna att trilla nerför kinderna är denna.
Kan fundera på om det är låten eller temat som gör att jag reagerar som jag gör. Varje gång jag hör låten. Utan undantag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar