tisdag 15 januari 2013

Nedläggning

Så här i varsel- och nedläggningstider har jag kommit på en sak till som ska läggas ner: Denna blogg.
Jag ska lämna bloggandet åt de som kan och är bra på det, så mina dagar som en blogg-wannabe är härmed över.
Tack för den här tiden. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar