Var alltför länge sedan denna blogg innehöll tips på musik.
Här kommer länk till min senaste upptäckt som fått mig att fundera över mitt eget liv.
Mange Hellberg "Simma eller sjunk"
Jag tycker jag själv valt att simma men det känns för det mesta som att jag sjunker.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar