onsdag 4 juli 2012

Svineri

Ibland visar jag mig verkligen från min värsta sida. Egentligen har jag mått rätt bra senaste tiden men som vanligt ska jag se till så det inte varar. Vi är ute och fikar och har det trevligt med att äta tårta som en tacksam kund skickat till gruppen. Då får jag helt plötsligt för mig att låtsas skälla på en person vid bordet. Både hon och resten av personerna runt bordet blir helt tysta. Jag försöker göra "skämtet" lite lättsammare men det går inte alls. Och jag känner mig nu, med all rätt, som världens största gris. Jag fattar inte vad som far i mig ibland. Jag vet ju att jag vill vara rolig men det blir bara så satans fel. Jag gick direkt efter fikat in till mitt offer och sa förlåt men det räcker inte. Jag är kanske en elak människa i grunden och det kommer väl fram när jag är som mest avslappnad och trivs som mest. Fy fan jag vill bara ta bort mig själv från jordens yta. Skäms som en hund! Ta bort mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar