lördag 2 juni 2012

Sångfågel

I kväll när jag sitter inne och kurar, och tittar ut på det eviga regnet som aldrig verkar ta slut, kommer jag att tänka på hur otroligt mycket jag önskar att jag hade en sångröst som t ex Donny Hathaway.
Jag kan fundera på varför en sådan som jag, som är så otroligt beroende av musik, inte begåvats med verktyg att arbeta med det? I kväll tänker jag mest på att om jag hade en sångröst finns det en person jag skulle vilja sjunga denna för: A song for you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar