fredag 10 februari 2012

Det kan slå en

hur vissa låtar sätter igång minnen. Sitter t ex nu på jobbet och lyssnar på min ipod och så spelas Rosor & palmblad från skivan Du & Jag Döden med Kent. Det bästa hånglet i mitt liv har jag haft till denna skiva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar