Livsmusik
fredag 10 februari 2012
Det kan slå en
hur vissa låtar sätter igång minnen. Sitter t ex nu på jobbet och lyssnar på min ipod och så spelas Rosor & palmblad från skivan Du & Jag Döden med Kent. Det bästa hånglet i mitt liv har jag haft till denna skiva.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar