Livsmusik
söndag 5 februari 2012
Rädda mig
I dag på väg hem från ett pass BodyPump hörde jag en låt med en text som ganska bra beskriver mig och mitt liv:
"Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig"
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar