söndag 5 februari 2012

Rädda mig

I dag på väg hem från ett pass BodyPump hörde jag en låt med en text som ganska bra beskriver mig och mitt liv:
"Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar