I dag vänder jag mig till alla er par därute. Jag hoppas ni inser hur lyckligt lottade ni är som har någon att komma hem till på kvällen. Någon som kan trösta er när ni är ledsna, någon som kan dela din glädje, någon som ger dig en kram när du behöver en. Någon som tagit ett aktivt beslut att dela sitt liv med just dig. Det går inte en dag utan att jag funderar på varför just jag är utvald att leva ensam. Jag vill också bli älskad, vara behövd!
Jag önskar er en underbar alla hjärtans dag, och hoppas ni får uppleva många till!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar