Livsmusik
lördag 12 maj 2012
Frispel
Idag har jag bara en fråga: Vem kontaktar man för att få leva om sitt liv och faktiskt leva ett liv jag nu bara drömmer om och är bittter för att jag inte fick?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar