lördag 12 maj 2012

Frispel

Idag har jag bara en fråga: Vem kontaktar man för att få leva om sitt liv och faktiskt leva ett liv jag nu bara drömmer om och är bittter för att jag inte fick?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar