onsdag 23 maj 2012

Vara eller icke vara

Jag går fortfarande och funderar om denna blogg och dess vara eller icke vara. Jag gillar idén med den och det jag i mitt huvud vill göra av den. Men för tillfället har jag en blockering i huvudet som gör att jag inte kommer på ett enda inlägg. När jag inte hade denna blogg dök tusen saker upp som jag ville skriva ner. Men nu sitter jag alltså och kan inte skita fram ett enda hur jag än stånkar och stönar. Sedan är det ju så att jag inte kan skriva ner precis allt jag vill heller. Någon censur finns alltid i bakhuvudet. Men jag har i alla fall bestämt mig för att den ska finnas kvar. Jag tror och hoppas att jag så småningom kommer igång ordentligt och får fart på skrivandet. Till dess att det sker får alla ni miljontals (skrattar gott för mig själv åt min ironi) läsare hålla till godo med mina sporadiska men ack så intressanta funderingar och tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar