lördag 5 maj 2012

På tal om att stanna

Så finns det ju åtminstone två till ballader på temat som jag hoppas alla upptäckt. Om inte får ni chansen här: Hurts med Stay, Anders Ekborg med Stanna. Dessa låtar blir ju inte sämre av att texten betyder något för mig heller. De är riktade till en person där ute som vet vem hon är. Jag kommer för alltid hoppas att vi möts igen och att vi en dag... en dag.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar