Livsmusik
onsdag 21 mars 2012
Ny upptäckt
Blir lika glad varje gång jag upptäcker ett nytt band. Nedan finner ni en länk till min senaste upptäckt. Inget som är släppt nyligen men värt att uppmärksammas! Riktig Magnusmusik som någon skulle uttrycka det.
Secondhand Serenade "It's not over"
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar